091108

Godmorgon, nu börjar jag bli riktigt knäpp.. jag kan ju fan aldrig vakna när jag ska, tar flera timmar för mig att orka röra mig även om jag vet i huvudet att jag måste upp, yeye  Igår var en mysig hemmakväll, jag,morfar mamma och pappa. Morfar verkade må mycket bättre och allt kändes bra faktist, även om man har i bakhuvudet att allt inte är bra hela tiden. Käkade revbensspjäll och drack en grogg senare och kollade på nån film på tv som ingen egentligen fattade  för vi tjötade hela tiden :)   Mys kväll.


Morfar åker nog tillbaka till sjukhuset vid 5 tiden så vi ska käka tillsammans här hemma nu innan morsan drar till jobbet å så, sen blir det tv:n resten av dagen/kvällen för mig, har ju missat alla programm i veckan för jag har jobbat sent hehe

/E


Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: jaha. åh det var som fan! :)

2009-11-08 @ 13:12:11
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0