Vilken jävla kväll

Off äntligen hemma, trodde aldrig det skulle ta slut, satt i kassan till 21.20, vi stänger 21! Började med att va på möte en timma, sen fick jag smita iväg till kassan för det var mycket att göra, så missade sista biten av mötet :)  Sen har det vart fullt upp ända tills efter vi stängde om man säger så heeh ..   En kärring som alltid ska handla så sent och så säger hon att hon jämt känner att hon kommer svimma eller spy och 'ndå går och och typ storhandlar själv på kvällen, hon gjorde så vi fick vara kvar längre typ, tur att hon inte var i min kassa!  Imorgon jobbar man hela dagen typ =( segt men det är röd dag så pengar blir det :)  Innan jag drog till jobbet idag fick jag kinamat och ckokladkaka hemma för pappa fyller ju år :D Fan vad längesen det var jag käkade kinamat asså :)

Imorgon  vettefan hur det kommer bli på jobbet, tidningarna ska fixas eftersom det hade vi inte en chans att fixa idag, massa korgar på lagret, varor ligger överallt, har hur mkt tuggummi som ska upp som helst åå aa det blir massa att göra,  tiden komemr nog gå fort i alla fall :)  vilken jävla dag det har vart idag!
/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okej, helt okej ^^

2009-05-20 @ 22:40:53
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

=) Mmm kände något konstigt sug efter chokladtårta nu... frågan e om man ska baka något i morgon!



Hehe du får inte lägga utt sånna bilder som frestar mig o säkert många fler hehe

2009-05-20 @ 23:08:22
URL: http://sandrags.blogg.se/
Postat av: Michaela

vill önska dig en trevlig dag bara :)

2009-05-21 @ 03:33:22
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0