Utekväll med S :)

S kom ju hit förut, vi softade på baksidan, drack lite och fixade oss.. såklart blev det stressat i slutet som alltid innan vi ska någonstans :$ Frida har lite bilder på hennes kamera så hoppas jag får dom imorgon :) Har massa fula bilder från innan idag med ;D  Ångrar att jag tog på mig dom skorna jag hade ikväll, trodde värkligen dom skulle vara bra men dom var förstora :( faan!!!!! Köpte dom på skopunkten när jag va i Borås med R,,
Sofiaför stora skor :(Cider & vin :)
Vi drog iaf till bryggeriet, satt och stjöta ,drack lite och käka vitlöksbröd med ayolisås :D fan vad gott det va :D





Jag på bryggeriet :)


Sen drog vi vidare till Keybar.. HELT DÖTT DÄR.. men vi hade gartis inträde så vi tog varsin cider där och sen tänkte vi kolla om det värakade ok på bryggeriet igen men ingen orkade så vi drog till donken istället =) Gött som fan :D

Nu är jag skit trött och har skit ont i huvudet så ska försöka sova, ska nog in till GBG imorgon kväll igen :) Så godnatt  /E

Kommentarer
Postat av: RIVETS

sv: JAG MEED! :O <3

2009-05-02 @ 08:45:10
URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: natta

ääälskar jackan!

2009-05-02 @ 11:32:15
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0