trötter

Är helt slut, tänk att man ska upp ännu tidigare imorgon också, å sen jobba hela söndagen.. hatar att jobba söndagar även om det ger bäst betalt. har alltid dom där jobbiga tiderna när jag jobbar söndagar.  Kan i alla fall vara glad att jag har gått tillbaka till att jobba varannan lördag å inte 5 i rad som jag hade nyss, så efter denna helgen är jag ledig nästa helg :)  Längtar dit. Det känns som denna veckan har gått så jävla fort, va ju nyss så glad att jag var ledig fredag lördag & söndag och nu är det redan helg igen :S  Hoppas nästa vecka går lika fort . 

Försöke ju använda något nytt varje dag nu eftersom jag har så mycket som jag köper , lägger in i gaderoben och glömmer av eller bara är för lat varje dag och använder degkläder , så idag blev det ett blommigt linne jag köpte i Thailand, jeans  (denimbirds) och koftan från H&M
/E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0