Promenad & glass :)

Både jag & cilla är lediga idag så vi gick ut och gick en lite promenad, blev inte så långt för sen hitta vi ett skönt ställe att sätta oss ner på och käka glass :D  Inte alls lika skönt ute som igår, men solen kom fram ibland :D  Nu har jag en sak jag värkligen hoppas blir av som jag och Cilla snackade om, inte alls säkert men det skulle vara skit kul :) En liten resa :D  Kanske blir en rolig semster jag får i alla fall!  Vill värkligen inte sitta hemma typ hela semestern!!!! Känns så ovärt! Sen blir det ju hultsfred med S också :D  Får se om vi ska boka det idag?!  Förhoppningsvis hittar jag ett nytt jobb efter min semester nångång, men det känns jävligt svårt med det nu. Behöver värkligen göra nått annat än att sitta och gasa rullband hela dagarna, nu närmar det sig semestern.


Om ett tag så är det de vanliga söndagsmyset för mig, tvn <3 hehe one three hill, gossip girl, ska se det nya som börjar idag med Stylista .. men det är samtidigt som Gossip Girl så får spela in det och se det efter hehe
mmmm skit god :D
Ska nog kolla runt lite på resor nu, se vad det kan kosta :)

/E

Kommentarer
Postat av: Em

Sv: Tack så mycket!!

2009-05-17 @ 16:58:47
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0