Om igår


















Tjho, igår drog vi ju in tidigt till GBG, mötte S på tåget sen drog vi till Vasastan för att träffa cilla och kolla på matchen, real-barca .. satt i baren drack öl kolla fotboll och åt chilinötter :D haha as gött!  Matchen va bra och Barca vann med 6-2 :D :D:D Gött som fan! Så sorry alla real fans men ni är så knäckta :D Tog inga bilder ute igår men som vanligt innan utgång =)

Blev mina 11cm klackar från Nelly och min nya klänning från H&M, jävligt kort ba :/


Efter matchen fick rosie laga lite mat till oss för vi va såklart sugna på något som vanligt :D Jag käkade vitlöksbröd och räkor, skit gott och ja jag har torskat på vitlöksbröd (a)
Sen drog vi över till Victoria snabbt, fick en fisk och öl var :D  Gött gött så jävla sköna dom som jobbar i baren där, vill också ha så kul när jag jobbar :P  Sen drog vi iaf tillbaka till Vasa för rosie hade slutat jobba så vi satt där ett tag sen blev det hemgång :)
Armbandet från Cocoo :)
blää
Ingen spec rolig kväll men jag satt inte hemma iaf :)
/E

Kommentarer
Postat av: Sara

- Samma här.. förutom att det blir bio klockan 6! ;)

2009-05-03 @ 15:19:37
URL: http://modigs.blogg.se/
Postat av: Jasmine

<Cool klänning :) >

2009-05-03 @ 16:19:04
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Sandra

jobbigt med halvstorlekar, har oxå sånna problem, fast ja har 36-37, så det är svårt att beställa skor från nätet när man inte har en "riktig" storlek

2009-05-03 @ 16:57:03
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0