Lång dag

Tjoho nu är man hemma :) Skönt att jag började 11 och inte 7 som alla andra lördagar jag jobbar, men det har vart en riktigt lång dag, tiden har stått still!  Det har vart så lugnt också.  Tror jag vet vem det är som dött nu som jag brukade tjöta med :/  Efter jobbet köpte jag lite saker till morsan eftersom det är morsdag imorgon, men hon fick allt idag heeh :)  Blomma,glass,jordgubbar & lite choklad :) grattis på morsdag i förskott morsan :D

Är skit seg så ska bara ta det lugnt nu ikväll, tråkigt men så får det bli!
/E

Kommentarer
Postat av: J

Sv: Vad bra :) Ohh har oxå köpt after eight! Älskar det

2009-05-30 @ 21:41:48
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: Sandra

F*N ja har glömt bort morsdag helt o hållet... hmmm får nog gå in i nån matbutik o köpa nåt åt henne efter jobbet, eller så får ja bjuda ut henne på middag på måndag tror ja. vi får se haha...



Oo du verkade ha det bra i går, och så e du ledig i morgon skönt... Händer nåt speciellt då+

2009-05-30 @ 23:17:09
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0