Jobbig fredag

Gud vad mycket folk det har vart idag, precis när jag kom imorse var det skit lugnt och jag skulle då lösa hon som satt i kassan på rast, nästan alla andra var på möte, å första kunden jag får har 2 jättevagnar å sen kom det massa folk så det blev lite smått kaos för vi hade ingen mer som kunde sätta sig, , sen har det vart fullt upp hela dagen,  stressigt å sitta i   7:an också! Så jävla glad att jag bara jobbade till 15.15, jobbig fredag!  Mitt hår va kaos sen för jag som trodde det skulle bli fint väder hade fel, började regna idag igen :P

Har iaf kommit hem och käkat skit god kyckling gryta, och lite godis :D  Fick också hem  det jag beställde från Donnabeauty IGÅR, fan vad snabbt det gick :D och ett armband från cocoo :) Ser svart ut men det blir bra ändå :)
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0