Ice Cube till Hultan :D

Gött då va denna dagen slut och imorgon är man ledig :) Hoppas fan det blir sol då så man kan få lite färg någon gång.  Rätt lugnt på jobbet idag med, var iförsig mer nu när jag gick hem men jag slapp jobba över :)

Fick en skit bra nyhet av S idag när jag va på jobbet, ICE CUBE TILL HULTAN :D  Va ju sur när jag missade han sist i Sthlm men då får man chansen å se han igen :D Han är grym live!  Tror hultsfred kommer bli så bra :D  Längtar ihjäl mig !!!
Han och Ludacris :D:D

Ice Cube 25/7-08 Köpenhamn ;)

/E

Kommentarer
Postat av: Gina

Men, hur fick du det erbjudandet är också medlem där men fick inget? :P

2009-05-26 @ 22:20:15
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åå så du ska gå på hultsfred, gud va kul avundsjuk jag blir=( F*N att ja ska jobba typ hela sommaren

2009-05-26 @ 22:38:28
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0