Då var man tillbaka på jobbet

Yes då var man tillbaka på jobbet idag, va rätt okej förutom sista timman som inte ville ta slut :@ En så söt kund som jag alltid snackar med, 65 sa han att han va idag och massa tatueringar, han ba: man blir alltid så glad när man ser dig :D Alltid kul å höra :) En annan va också inne idag som va på kurs med arbetsförmedlignen samtidigt som mig för 2 år sen innan jag fick mitt jobb  han krama mig  idag när jag såg han när jag skulle tillbaka med något  haha .. det roliga är att han har hela tiden trott att jag heter Anna, eller aa han tror det fortfarande men jag kan inte med och säga att jag heter Emma nu när han trott det i 2 år :$

Idag hittade jag denna marinblåa skjortklänningen i garderoben, så det fick bli den + leggings och jackan från H&M

Segt att man bara har fredan ledig denna veckan :/ men på onsdag ska jag iförsig bara dit en stund men ändå :P Efter det blir det nog Allum med rosie hoppas jag :)

Nu ska jag tvätta bort sminket och fixa något gott att käka, sen blir det glass mouhaha :D Kul att några är med i tävlingen iaf :)





/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

vart jobbar du? Ja pensionärer e såå söta...

2009-05-04 @ 21:26:40
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0