Bio :)

Åkte i sista minuten till tåget förut som vanligt, men jag hann som vanligt också:D haha  Så satt Sofia där och vänta på mig haha :D  cillas bror hade sällskap med oss in med, sen skulle vi ta spårvagnen till bergakungen men dom gick så jävla dumt så vi kom dit rätt sent, men vi hann med våran drink innan bion :)  Vi viste ju inte vilken vi skulle se men det blev 17 again, jävligt rolig film :D  Glad att jag kom ut idag!
reklam haha
Efter bion mötte vi Rosie som hade slutat jobba och cilla va ju aldrig med på bion men hon mötte mig vid tåget sen :) Så har fått träffa alla dag även om det inte va länge hehe :) Blir ju inte ofta precis.

/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla snygg!

2009-05-17 @ 21:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0