090507

yesterdayHeej, nu har jag lyckats slita mig upp ur sängen, fattar inte varför jag har fått så svårt att somna varje kväll nu! Är skit trött nu ialla fall, men är så glad att jag bytte så jag är ledig idag och jobbar imorgon istället för tvärtom :) Spelet igår på jobbet va så tråkigt, tur att jag hade de samtidigt som Anna för hon är så jävla rolig . Det var massa om kärnvärden och skit, tog oss typ 40 min istället för 1 och en halv timma som dom sa innan, kändes så onödigt att åka dit men jag drog ju ändå till Allum efter =) Gick omkring där själv ett tag sen kom Sofia :)

Va helt slut igår, Sofia skutta omkring å va överlycklig för hon hade shoppat medans jag knappt orkade gå :S haha brukar vara tvärt om, och ändå hade jag ju inte gjort något spec igår.

Ska upp och käka lite frukost nu sen får jag nog fixa lite med kläderna jag köpte igår, för just nu ligger allt i påsar på golvet som vanligt
/E

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack :) lät som en bra dag. Igår gjorde ja itne överdrivet mycke, va på tjejjouren o latjade lite o kollade fotboll :)

2009-05-07 @ 09:53:17
URL: http://bimbofierad.blogg.se/
Postat av: Sandra

hehe skönt o vara ledig, solen skiner juh ändå trottsa allt=)

Idag blir de praktik fram till 5 ungefär, ska nog gå lite tidigare sen vet ja inte vad ja ska göra, kolla på fotboll (syrrans ungar spelar). Vet inte riktigt, tar dagen som de kommer=)

2009-05-07 @ 10:01:59
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0