Tisdag

Vilken jävla natt, vet inte om jag har somnat förräns veckarklockan börjar ringa och det är dags att gå upp, har sovit max 2 timmar inatt men tvivlar på om det äns blev så mkt sömn. Det var helt omöjligt att somna igår/idag, i förrgår var det svårt också men fan inte såhär så man ligger vaken nästan ända fram tills man ska gå upp :S

Aja igår var det iaf riktgit skönt väder pådagen fram tills man skulle jobba, då började det hagla å skit, senare snöade det med :( fan kom inte tillbaka jävla snö!  Jobbet gick rätt ok, va bara masa unga som jobbade igår så det var soft heeh .. gjorde inte mkt eftr jobbet, var vaken 1 timma sen gick jag och la mig  och trodde jag skulle somna :/  Får se hur glad man kommer vara på jobbet sen :$

Nu är man uppe tidigt som fan, börjar ju jobba 7.. kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska jobba extra på fredag.. känns ju inte så bra om jag tar det om jag kommit in i sånhär sömnlöshetsperiod.. men det är alltid gött med extra casg ju ;)  Får se hur jag gör...

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0