Tisdag

Heej, denna dagen började med stress, försov mig i lördags och även idag, syrran kom ner och väkte mig med att säga: Emma.. du är körd! haha hon vet hur jävla seg jag är på att fixa mig å jag skulle duscha å skit också, kom upp typ 8.20 å jag skulle gå 9.30.. men jag hann iaf, men jävlar vad stressigt det blev!  När jag kom till Partille träffade jag rosie snabbt för hon hade vart i stan och skulle hem till Emil, och hon har nog fått jobb btw :D grattis :D:D Sen var det dags att jobba, värkligen inte kul idag när det var så jävla fint väder ute :( Missade hela dagen bara för jag jobbade sån tid :(
Jag & Rosie igår haha ingen ville vara med på bild c(:

Fick reda på en jävligt tråkig sak på jobbet idag, en till har fått sparken, och jag blev så jävla arg när jag fick höra det, att få sparken på det sättet!  Alla jag gillar försvinner från jobbet =( längesen någon gick nu men aa så jävla tråkgit när dom försvinner! 

Efter jobbet mötte jag cilla och rosie i centrum, å nu sitter jag här, fixat lite hemma och ska nog ut och gå straxt med cilla :)
me
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0