Snurrboll

haha gud denna dagen har vart helvirrig,  började med att jag glömde min mobil hemma, gör aldrig det, så lite sur för det :P Sen när jag kom till jobbet och öppnar mitt skåp hittar jag inte mina jobbkläder och jag hade inte mitt kort så jag kom inte in någonstans, ja ba va faan för jag va 100 på att jag inte hade haft med mig kläderna hem :S Men sen hittade jag kläderna på ett bord i omklädningsrummet och kortet låg i byxorna, haha  efter det gick jag ut å rökte å då komemr anna ut å säger att jag glömt min ipod på golvet hahaha asså mitt huvud funkar inte, tidigt senil :/


Dagen gick iaffortare än igår, skönt det annars hade jag aldrig pallat.!
/E

Kommentarer
Postat av: Natalie

svar: Jag har haft två korta lektioner i skolan vilket var himla skönt. Speciellt eftersom jag håller på att bli sjuk. Jag är ledig på onsdag jag också, studiedag. Skönt!

2009-03-09 @ 22:14:41
URL: http://rosenblomma90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0