Shopaholic

Yeah nu lägger jag upp resten av det jag shoppade igår :)  Jag & syrran drog först till Mango och jag kom därifrån med 2 par toppar & en parfym :)

Blev även ett linne/klänning och väska från Monki, rosa :P & ett par Chinos från Gina tricot

Älskar ryggen på linnet ellr vad det är haha :)

Å jag hittade min skinnjacka jag snackat om =)  Höga svarta shorts från Ichi och skor från din sko =)

Efter stan drog vi en snabbis till Allum och där köpte jag mascara från Make up store & två vanliga linnen från H&M ;)


Yao det var det jag fick med mig hem, nu ska jag sova, upp tidigt iorgon .. natti / E

Kommentarer
Postat av: Natalie

svar: Aa det är jättejobbigt, som tur är kan man köpa inlägg. Brukar fungera om skon inte är alldeles för stor :) Ja det passar väl inte i sommarskor förstås.



Skorna du köpte från din sko är underbara :)

2009-03-08 @ 23:34:09
URL: http://rosenblomma90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0