Natti

Äntligen var tisdagen slut, och imorgon är jag ledig.. det var la okej på jobbet idag men segt!  Vi fick spana efter misstänka snattare, lite ballt :P hehe  Och nu har jag fått mitt schema så jag vet när min semester är, fick dom veckorna jag ville, 28,29,30 och 31 =)  Vilket blir perfekt för om allt går som vi vill har jag en sak planerad första semester veckan, och det kommer bli BOMB, skriver mer om det imorgon eller så om det blir klart då! :D  Annars har jag ingen aning om vad jag ska göra av min semester, vill ju resa någonstans men  vet inte om jag har någon att åka med, får hoppas det löser sig :) Vill till så jävla många ställen så det är sjukt!  Hur ska man ha råd/tid med allt hehe


Nu ska jag sov så jag inte sover bort min lediga dag imorgon =) Natti / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0