Min dag

Det blev lite finade väder ute senare, men kallt ändå =( Men jag och cilla gick ut och gick en sväng iaf :D
Cills :D

Vi gick ner till Aspen, satte oss där ett tag, och cilla har fått jobb nu. grattis :D Fan att det inte va lika skönt väder som igår bara =(  Men skönt att komma ut o röra på fläsket lite haha :P
Cilla :)

Haha iaf efter våran lilla promenad blev jag väldigt sugen på pucko så det blev en sväng förbi Ica, va ju tvugnen att ha något gott också :$ jag är godisnarkoman va fan haha  Fåt ta å läsa veckorevyn sen med =)
Sen blev det även en sväng till vattenpalattset för att sola :D Fan va skönt det va men nu ser jag ut som en rosa gris haha

Skön dag iaf :) Nu tänkte jag kolla på One Three Hill & Gossip Girl :P

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0