Mer kalas bilder :P

haha pappa & robban hade skit kul med deras bilder dom tog :P & jävlar vad fula bilder vi fick på dom :D
pappa & robban haha
mat :)
maaat :P vindruvor <3
å vi cpbarn igenfrida pillar i matenjag å malin
Mys :)
mamma & morfar

Maten var god, dom hade kycklingspett å spett med lax på  å lite plocksaker :)  sen blev det fika med, jag trodde jag skulle spricka :D haha å malin tryckte i sig 9 kycklingspett å tårta 2 gånger å jag fattar inte hur allt får platts  i dig??!?!?! haha mer bilder sen ;)
/E

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: okej, låter som en skön kväll för din del då :) Själv var jag med killen och på 18års fest i lördags :)

2009-03-16 @ 19:30:36
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Natalie

svar: Tyvärr kostade våran lite mer. Eftersom vi var ganska många som skulle med så tyckte några att vi skulle snabba oss på att boka resa (detta var i januari) Därför valde några tjejer ut första bästa resan och det blev då till Kreta för 5700, känner mig ganska blåst. Jag hade hellre kollat nogrannare efter andra billigare resor men som säkert ändå skulle vara lika bra.



Joo mamma och pappa får ta många fina bilder på mig när jag dansar :)

2009-03-16 @ 23:16:19
URL: http://rosenblomma90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0