I'm Still Standing

Vilken seg dag .. spenderat mesta tiden i telefonen haha .. S är ju i Danmark nu å ska se D12 ikväll ..  lite avis  e man ju :$  Att bara komma till Dk å festa hade vart nått nu :D Club X  Hell yeah  :D  Båda cilla & rosie jobbar idag .. å jag gjorde ansiktsmask förut för jag var uttråkad haha  och har gjort några Quizar på Facebook :P vilket liv jag har va.. kom iaf fram att "My celebrity boyfriend" blev Colin Farrell .. bad boy ;) haha  & så gjorde jag en annan quiz:  What song illustrates your life?   Och såhär blev svaret haha..
Elton John -  I'm Still Standing

You get knocked down all the time, don't you? Somehow, you're a fighter. When you sink in your teeth, there's no letting go! People admire your unique way of seeing things through 'til the end. You often get yourself into unusual situations, but who cares, you can handle anything!

Colin Farrel

You're matched with the typical "bad boy". Even though this Irishman has had this image on his shoulders, he's still one of the hottest men around. His beautiful baby browns can swoon any woman.

hmm låter la inte helt fel  bad boy och bruna ögon ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0