Får aldrig gå i tid!

Det va rätt soft på jobbet tills dom 2 sista timmarna, allt gick som jag ville å så, men sen bara allt släppte å jag blev på dåligt humör :P  Så sjukt ibland tror jag att jag jobbar på ett psyke, jag har en kund, brukar prata med dom lite så ibland, å nu så börjad tanten tjöta om att hon har ont i ryggen å allt, å då börjar kunden som står bakom snacka om allt där hon har ont å så med mig på samma gång å att hon hade haft glas i foten och fått åka ambulans för något i går å bla bla bla jag har aldrig sätt människan innan :S och hon slutade ju inte tjöta heller. Ville bara klubba henne i huvudet så hon skulle däcka :$
Kl.7 imorse :) mys 
 
Fick inte gå i tid från kassan idag heller, blir alltid så jävla stressigt, får springa till omklädnignsrummet stressa byta kläder och springa till tåget, varför kan jag inte få gå när jag ska gå !? yeye nu är denna jobbdagen över iaf, imorgon blir skit, jobbarfan 10-19.15 :( Hoppas det regnar!  Har bytt 2 tider nu med, dom ville att jag skulle byta tid på fedag å det gjorde jag & nästa tisdag och det gick ajg med på med, så nu har dom lovat å ställa upp om jag behöver byta/vara ledig nåndag :D bra å veta ;) hehe  Men skulle det vara någon jävla kurs på tisdag, och den tiden bytte jag bara för jag får aldrig sluta så tidigt som då, 14.15 å då vill dom att jag ska på kurs efter. never .. dom sa att det typ var frivilligt, så då tar jag det som frivilligt å skiter idet!

Har käkat å så, ska nog ut å lira lite fotboll med cillz senare :)  nice nice något bra med denna dagen iaf haha


/E 

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; okej :D

ne inte mkt :)

gör du då?

2009-03-18 @ 17:08:50
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :D

ne inte mkt :)

2009-03-18 @ 22:46:37
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej. Otroligt snygg blogg du har!

Besök gärna min =) http://ssssarah.blogg.se/

Kram Sarah

2009-03-18 @ 22:55:19
URL: http://ssssarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0