A Really Bad Day

Yes som sagt denna dagen började ju inte helt bra när man fått så lite sömn, men jag hann iaf göra iordning mig å så utan att stressa.. sen på jobbet var det kaos. Alla va nästan på kurs så det blev att jag fick kassarledartelefonen, sköta rasterna, sitta i kassan och själv scanningen.. det gick väldigt bra i början men sen kom det så jävla mycket folk och ingen kunde hjälpa mig i kassan tillslut för dom hade ju andra saker dom behövde göra, så får iaf vara tacksam för den hjälpen jag fick i början, sen blev det fan för mycket för mig för mitt huvud ville inte riktigt funka idag. Så stress är det ända rätta ordet för att beskriva min dag! Sen var jag tvungen att också gå på den jävla kursen, så när klockan var 1 fick vi skynda oss bort, jag & en till kom sent för vi kom ju såklart sist från jobbet eftersom vi sitter i kassan.. sen har jag suttit där till 16.00 .. visst dom är rätt roliga dom som har kursen men jag hatar när det känns som man är tillbaka till klassrummet, jag får panik. Vi skulle vara 2 & 2 å intervjuva varandra å läsa upp högt sen, sånt jag h a t a r att göra.. har undvikit sånt hela mitt liv å nu kan jag inte det längre.. blir för skämmigt att vägra när alla andra gör det. .. å sen är jag ju den som sitter tyst å svarar inte på frågor och sånt om jag värkligen inte är tvungen.. å då ska dom såklart fråga mig massa för jag inte sa så mycket.. men det va faktist många mer som inte sa nått! :@ A really bad day .. Har knappt käkat idag heller, käka vid 9 imorse sen käka jag inget förräns 5 när jag va hemma .. är helt slut idag  hehe
Sliten


Det har typ vart storm inatt, och imorse på jobbet kollade jag ut lite snabbt å då snöade det :S men annars har det nog vart rätt soft  med sol fast kallt, synd att jag bara suttit inne hela dagen!

Har iaf bestämt mig för att inte säga ja till att jobba på fredag om dom frågar igen.. för dom glömde av å fråga mig idag om jag kunde eller inte..  hade sagt ja om jag sluppit den jävla kursen idag.. men men det va ju betalt som tur va iaf!


Nu ska bitterfittan dra haha  ciao //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0