vaaarmt :)

nån bild :SHeej, höll på att dö när jag gick till jobbet, så varmt, och det var till och med varmt inne på jobbet, det har jag inte vart med om innan :P  Man tro ju alla åker till havet eller vad som helst men nej alla ska handla, massa folk idag! Fick sluta i tid, så drog till allum en snabbis men hittade inget och orkade inte kolla mer än 30 min hehe .. ville ha ett linne på H&M men det var slut så funderar på om jag ska beställa det från nätet istället :)

Har fått byta en tid så ska till stan då med syrran, innan hultsfed shopping =) hehe  snart åker vi ju dit :D 

Jobbar skön tid imorgon sen är man ledig onsdag och då ska jag färga ögonfransarna :)

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0