Solat

lite färg fick manSå då har man solat, täffade Angelika där för hon jobbar i receptionen,stackarn skulle jobba hela dagen.  Sen va jag ute med Nikki en stund, klarade mig undan regnet hehe .. sen har jag bra suttit här kollat på kläder som vanligt, är så jävla shoppingsugen hela tiden :/  Men än har jag inte shoppat nått idag ;)  Vet inte vad jag ska ha på mig imorgon, lika bra att välja det idag annars får man la klädpanik imorgon och det orkar jag inte! 

Ska käka nu snart sen blir det nog film, bestämt mig för att se Freedom writers för den kommer jag inte ihåg  så det blir som att se en ny film haha :D

Dags för käk


/E

Kommentarer
Postat av: ammizz

tack :)

2009-06-05 @ 17:16:46
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej. Jag skulle vilja ha lite hjälp, tycker du att jag ska ha kvar min design som den är, eller byta? :D

2009-06-05 @ 17:22:48
URL: http://eemmaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0