Resefeber

Jaoo idag ha man inte gjort mycket, största delen av dagen har jag suttit vid datan/tv:n, var iväg och solade också =) Hjälper alltid när man känner sig äcklig!  Just nu har jag resefeber, sitter och pratar med alla om resor och jag och Stina har kommit fram till att det nog blir Grekland V.29 :D:D Rhodos eller Ios är vi inne på nu :P  Detta får inte skita sig, jag vill så jävla gärna iväg nu! Bara komma iväg från allt och alla!

Druckit lite gott hemma nu ikväll med, Vodka Fragola ;) (jordgubb)  Ska straxt sova eftersom jag ska jobba imorgon, jävla skit tid men det är söndag så jag får gillla läget..
natti /E

Kommentarer
Postat av: En graffiti bloggare

Svaaaaaar: Shiiit gjorde du? ooh :D Tell me some!

2009-06-13 @ 23:55:06
URL: http://graaffitii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0