Regnig jävla dag

Fan vad mycket folk det var på jobbet idag, om det väl va lugnt tog det 1 minut sen kom det massa igen, inte en lugn stund känns det som. Det har regnat hela dagen också, blir så seg av det. Igår såg jag bilder på en som hade vart i Fillipinerna, Boracay tror jag det heter, mitt nya mål e typ att komma dit, fyfan vad fint det såg ut, jag vill vill vill dit nu! Men det är sån längre resa jag vill göra, som nog aldrig kommer bli av men drömma får man väll göra :/  Äntligen  har man 1 dag ledigt, orkade aldrig gå på Allum efter jobbet, var så jävla trött i huvudet, kanske lika bra det men är så shoppingsugen nu ! Aja är la bra att hålla i pengrna :P

Fan vad snabbt tiden går när man kommer hem, redan dags att sova typ, har så jävla tråkigt också och är helt seg
/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

ähh lite regn dör vi inte av, bara göra det bästa av allt=)



Jo med mig e det bra tack, själv då?



Händer i helgen då?

2009-06-13 @ 13:30:44
URL: http://sandrags.blogg.se/
Postat av: B

Vad jobbar du med?:)

Trevlig helg!

2009-06-13 @ 20:47:11
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0