Plötsligt känns allt lite bättre

Hemma redan fan vad gött =) Jobbet idag, massa att göra, stress å skit och jag tål det inte nu. Fått reda på att en person ska sluta vilket är jävligt tråkigt! Men  om det blir som vi pratar om  så har jag något att se fram emot :D  Så nu känns inte hela sommaren bajs :P  Fick 100 spänn av en kund idag,  jag ville inte ta emot dom men när jag sa det gav han mig dom å sen gick å jag höll på och hjälpa massa folk samtidigt så det fick bli så, hann inte tänka haha  :S  Fick se Azras bebis idag med, FYFAN vad söt va :D  Och tack robert för att du tog mina sista timmar så jag fick sluta tidigare :D Underbart!  Så nu är jag hemma och egentligen skulle jag slutat nu hehe, har blivit så jävla lat när det gäller att jobba! Och plötsligt känns allt lite bättre :) Hoppas värkligen på detta i sommar nu, men så fort jag börjar hoppas på nått skiter det sig!
behöver nog sätta en papperpåse över huvudet på mig! haha
Va ett tag sen jag skrev nu för jag råka hamna där uppe med syrran och hennes kompisar som festar loss här, dom slutar ju 9:an idag så kylen var full med cider, men ingen till mig =( haha  Satt ute med Emelie och tjöta ett tag, men nu har dom stuckit så då tar jag fram min flaska, haha fan båda syrrorna är ute och dricker idag, jag blev lite sugen jag med  (A)  Hoppas dom tar det lugnt ikväll bara, men skulle inte tro så ;)
 /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0