Personalfesten ;)

Har bara mina bilder från festen i lördags men hoppas jag får tag på lite mer :P  Började med att jag mötte upp Jessica i Partille, halvtimma efter vi hade beräknat träffas haha båda var sega sen drog vi hem till Sara för att förfesta lite, gick till fel hus i början men det löste sig haha :D
Sara,Jessica, Jag
Sen drog vi ner till jobbet för att möta upp alla och hoppa på bussen, limmobussen ;) ahha  Fullt med cider & öl  så det va bara att börja dricka :D haha Fick sverige tröjor och sjöng med till musiken :D haha  Så åkte vi til det stället vi skulle käka på, nån tennisklubb som ingen vet vart den låg :P Tog med drickan som va kvar på bussen och fyllde våra väskor  så smussla vi med det in haha bossens ide ;) 

Här var det fest ;)
stina & jessica
Stina Jessica & Jag

PÅ tennisklubben satt vi på utsidan, drack cider öl och tjöta fram tills matchen började, då käkade vi god mat, drack ännu mer och kollade på matchen, men andra halvlek så var det ingen som brydde sig så det sluta med att alla satt ute istället :D  Hörde att matchen sög ändå :P


Stina & Jag =)

Senare tog vi våran buss till avenyn och droppade in på Park Lane,dansade hela natten, hade skit trevlig kväll :D  Inte lika kul dagen därpå ;) men när benen värker då vet man att man haft kul :D haha itne ofta man dansar när man är ute längre
Så tack alla :D   Får se o mdet blir några mer bilder =)
/E

Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

Hejsan!

Allt bra med dig?



Hoppas att du får en fin kväll :)

2009-06-08 @ 18:52:14
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: DesignByMilly♥

Jo tack det är bara bra här.. :)

2009-06-08 @ 21:14:57
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: sommarflickan!

fin blogg!

ställ en fråga i frågestunden det uppskattas :)

2009-06-08 @ 22:21:20
URL: http://ssommarflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0