Hotell Sunrise, Ios Grekland

ååå är sä jävla glad att vi har bokat resan nu :D  Resan gick på 6700 typ, dyrt  men det kommer nog vara värt varje jävla öre =D Nu är det snart 1 månad kvar, 25/7 åker vi :D 
Här är det vi ska bo om jag fattat det rätt :D 


Segt jävla väder ute, kallt regnigt och skit, kanske ska bädda ner mig och se någon film, om jag nu kan ligga still så länge, är helt överglad över resan nu :D haha Ända sen jag kom hem från Thailand har jag längtat efter att få komma bort igen ju, nu blir det bara 1 vecka men ändå :D  Tjooohoooo :D
peace ;) haha
Bild över Ios stad , hur fint är det inte då? :D 

/E

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag med :p

förra veckan, så det var inte så länge sedan.

2009-06-21 @ 17:39:41
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: bitte

hoppas du hade en bra midsommar

2009-06-21 @ 19:45:30
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0