Hemma igen

Så nu var man hemma igen, ingen lyckad shopping för jag var tvungen att stressa så mycket för morsan skulle bara in snabbt, men lite kom jag hem med som jag får lägga upp sen =)  Lite roligt var det när jag var inne på mango och en som jobbar där sa att hon kände igen mig, fick tänka lite men så kom jag på att hon handlade av mig i förrgår eller så haha =)  Ses på willys .. Hittade en skit söt klänning där, men hann inte testa den för vi var tvugna att åka hem, drog förbi donken på hemvägen, haha det roligaste som finns är typ att käka med morsan när hon ska äta hamburgare, hon börjar alltid hicka å cpa sig :S haha

/E

Kommentarer
Postat av: Amy.C

hehe va bra:D

för jag e riktig brun..uff~~:p

ska nog inte behöva sola mig ett tag.. haha~~

2009-06-03 @ 17:09:25
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0