Gonna miss u

Fyfan vad segt det var att jobba idag, speciellt sista timmarna, satt bara och tänkte på att man ville därifrån och då går tiden fan inte nånstans.. orkade inte stan efter jobbet. Åkte hem så jag hann träffa morfar lite till ;)  Men nu har han åkt hem, tråk! Kollade in nelly-rean också och där kunde jag ju inte hålla mig från att klicka hem lite  hehe  Var så varmt ute så jag orkade inte sola  men klockan var ändå mycket, så jag och mamma åkte till Lindex, köpte lite småskit där med :)

Nu är rosanna och cilla i Turkiet också, dom åkte ju imorse :( fyfan vad tråkigt! Gonna miss u
Och idag det är exakt 1 månad idag tills jag och Stina åker til Grekland, synd att det bara blir en vecka men jag kommer ju bort så får vara nöjd med det! Längtar som fan!

Nu måste jag ut med lillen :) / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0