faan

Heej,
äntligen hemma och jag är ledigt imorgon, fan vad det suget att jobba när det är så fint väder ute va! Blir heldeppig ju .  Efter jobbet gick jag till Allum, fick med mig lite saker hem ialla fall :)  Hatar annars att stress shoppa och nu hade jag ju inte så långtid på mig men det gick bra idag =)  Morsan, syrran och Emelie var där med så åkte med dom hem, gött att slippa tåget, Imorse var det ett såntdär konstigt tåg igen,  tror man ska åka fel ju :P

Fick hem min bikini jag beställde från Nelly idag såg jag nyss, ÄLSKAR färgen på den men jag är som jag är jävlaplattbröstad kossa haha så den passade såklart inte :( FAN

Sönt att vara hemma nu, ska kanske träffa cilla sen :)
/E

Kommentarer
Postat av: Angelica

ska du sälja bikinin till mig då?!

2009-06-23 @ 23:02:13
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Angelica

vad är det för strl och pris?:D

2009-06-24 @ 13:08:36
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0