090615

oboyFyfan för de här, gick och la mig runt 00.30 igår och vaknar upp kl.2 av att jag fryser igen, darrar som en gris och har huvudvärk och ont i hela kroppen, vet inte vad jag skulle göra så gick upp, fixa lite varm oboy och gick ner sen igen, blev inte många timmars sömn inatt,  kunde ju inte somna om. Ringde till jobbet imorse så jag är sjukskriven idag och imorgon sen får vi se hur jag mår, såklart man ska vara sjuk nu när det är så fint väder ute, somnade nån timma i morsans säng med nikki senare, men då svettades jag som en gris istället, jävla feber! Huvudvärken dödar mig!  Försökte sitta ute lite men har ingen ork.  Så konstigt att det är på natten jag blir som värst, på dagarna mår jag ju bättre men nättrna är hemska! Ska se om jag får i mig lite mat nu och ska ta en lång dusch.


/E

Kommentarer
Postat av: Becca

fin blogg :) har du någon gång varit utomlands? i såna fall vart? tipsar du om stället? :)

2009-06-15 @ 16:08:37
URL: http://bexxan.blogg.se/
Postat av: Sandra

ush, inte kul att må så, är dte bättre med dig nu?

2009-06-15 @ 17:59:05
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0