090607

yesterdayHeej, jag lever.. tror jag. Trodde det var ett skämt imorse när klockan ringde, satte klockan så jag skulle ha tid på mig eftersom jag är extra seg på å fixa mig å allt om jag är bakis men jag kunde serriöst inte röra mig imorse så sov 1 timma till, huvudet sprängdes och benen värkte :P  Men tog mig till jobbet tillslut, inget kul att jobba och vara bakis kan jag säga har säkert hällt i mig 100L vatten idag så nu mår jag bättre ialla fall men trött som en get är jag :P

Så jävla klockrent att jag fick torka upp spy idag på jobbet, inte för att jag spydde igår men ändå, bakis och torka spy går inte ihop ! Har fått massa kontiga "komplimanger" idag haha jag bara garvar när dom säger det fan såg ju ut som en död sill! En gubbe tyckte jag var vackrast på willys hahahaah och en annan tant jag brukar prata med sa att jag såg pigg och så ut som vanligt hahaah höll på å skratta ihjäl mig, hade ju ringar under ögonen å såg ut som ett vrak va fan haha

Hade sån jävla tur idag med en grejj ialla fall,  fick gå hem tidigare, mycket tidigare :P slutade 17 istället för 18.30, passade mig perfekt :D Så tack Ann!

Nu ska jag lägga mig och glo på Gossip Girl och käka glass :)

/E

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Vad bra! :D

Hur är det med dig? :)

2009-06-07 @ 21:02:17
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Kakan

Sluta tidigare är king!

2009-06-08 @ 02:01:51
URL: http://www.finest.se/californication

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0