090602

Godmorgon, haha  fan det va omöjligt att vakna imorse ju, hörde att det ringde 100 gånger men på något sätt kom ringsignalen in i min dröm, och när jag väl har vaknat har jag somnat om lika snabbt , kännr mig helt död i kroppen idag med. Vaknade ju rätt sent så ska ut med nikki straxt och sen hoppa in i duschen,  kan inte fatta att det var så jävla bra väder igår och idag är det helt molnigt =(  kommer la va såhär imorgon med när man är ledig :(
söndag var en bra dag!
sola :D
Jag och cilla drog ner till Aspen och träffad massa folk =)
cillzAspen
Sen drog vi hem tog några bers på min baksida och drog till moset och käkade, sen hem till cillas kompis och satt där några timmar och dega =)  Mys dag!

/E

Kommentarer
Postat av: Sara

SVAR: Okej, är det kul? :) jag har fått jobb på online!

2009-06-02 @ 13:20:53
URL: http://schniii.blogg.se/
Postat av: Amy.C

Hej:d



har du fått färg nu då?:D



dt e soligt som fan..varmt som S*tan:p haha..~~

man brinner o sånt om man ligger ut och solar sig.. jag vågar inte faktiskt..e redan brun så ta dt lugnt med solen nu:p

2009-06-02 @ 14:14:11
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0