Ser ut som en turk haha

Absolut inget illa menat mot turkar, men jag passar int som turk i alla fall :P det är det som är hela grejjen hehe .. Var iväg i värmen och skulle färga ögonfransarna, men det blev ögonbryna med eftersom mina är så ljusa. Höll på att dö när jag gick in till centrum... Nu är mina ögonfransar svarta, så som jag ville ha det.. men ögonbrynen blev väldig väldigt mörka för mig! Men hon sa att hon gjorde så för att då håller det längre, detta kommer bli ljusare innom 2 dagar typ, så får gå omkring såhär tills dess :/ hehe  Har även fått lite färg i ansiktet som syns om man jämför bilderna .D haha gött ere! 250:- för att färga ögonfransarna + färga och noppra ögonbryna, inte farligt =)

/E

Kommentarer
Postat av: Patricia

blev ju fint..

2009-07-01 @ 18:26:12
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0