Rastlös!!!!!!!

Nu har jag vart hemma en hel dag och det är så jäääävla tråkigt! Är helt död men samtidigt så rastlös .. vet inte vart man ska ta vägen.. och man har ju vänt på dygnet så grovt också så somna kommer jag ju inte kunna göra än på ett bra tag, har haft det så i 1 vecka nu att när jag väl har somnat så har jag vaknat efter 2-3 timmar sen inte kunnat somna om förutom dessa 2 sista dagarna då jag lyckats

Snackade med alex förut i msn,  kanske blir en resa med henne 1 vecka i augusti om man har tur.. har ju börjat jobba då men man kan ju alltid försöka få ledigt :)  om hon också kunde då vill säga :P

Nu ska jag fortsätta att inte göra någonting :(
/E

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg :D

2009-07-14 @ 10:51:52
URL: http://enligtamanda.blogg.se/
Postat av: IDA WARG

Kul med en resa :) Vart har ni tänkt att åka?

2009-07-14 @ 12:40:16
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0