Party Pics ;)

Här är lite mer bilder från i lördags, allting från förfesten sen glömmer jag alltid av kameran haha :)
jag och Z fyllegrisar haha :Dtolle och Z pojkvänn Fredrik =) så kan de gå ;)
Jag är glader :P

Förfestade fram till runt kl.23 sen åkte vi in till stan, tanken var att vi skulle till Nivå eller Trädgårn men vi blev nekade på Nivå för lilla Z var tydligen för full för dom :P haha  Så vi drog in på Bryggeriet och kom inte längre sen :P
daaamn girl haha våra drinkar  SKÅL ;) puss puss
Jag Z & Tolle

Inne på bryggeriet kände man av alkoholen lite för mycket så jag ställde  där ute ett tag sen försvann alla och jag stod och tjötade med 2 killar ..  sen visade det sig att z och hennes kille hade dratt hem å tolle var borta haha så jag var själv på krogen .. drog på toa och så så började jag tjöta med 2 tjejer som jag hängde med ut och skapa rumpan med sen .. då träffade vi på massa killar och jag och en av dom drog ut och skulle röka  sen blev det att jag var med dom hela kvällen..  vi fyllekäkade på burger king,  sen kom jag på att mitt sista tåg hade gått hem :/ hehe
peacezandrapöss pössskål :D
Haha jag fick leka DJ ;)

Så snälla som killarna var fick jag sova hos dom, en av dom bodde i Näset.. man kan ju drömma å bio där själv så jävla fint =)  Så jag + 4 strangers ;) haha  Mysig kväll blev i alla fall men kanppt någon sömn .. Käkade frukost å dega där dagen efter sen drog jag mig hem runt 3-4 tiden.. tog ett jävla tag hem eftersom det var söndag så fick vänta 1 timma på mitt tåg och grejjer ,, var hemma runt 17 :P oops hehe  heeeelt olikt mig att göra som jag gjorde den kvällen men det blev ju bra ialla fall =) hehe 
tolletolle och fredrikfredrik, SKÅL
Så det var den lördagen.. hoppas det blir mer utekvällar snart :)
/E 

Kommentarer
Postat av: JOANNA

haha sant.

hon i leopardklänning bloggar också va? kul ju=)

2009-07-20 @ 20:07:45
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: tack! :-D <3

2009-07-20 @ 21:50:40
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson

tusen tack !:)

scorett! :)

2009-07-21 @ 07:28:19
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: JOANNA

okej, va kul!

godmorgon=)

2009-07-21 @ 10:12:46
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: IDA WARG

Haha nä precis! Alltid roligare med sällskap! Härliga bilder från i lördags :)

2009-07-21 @ 11:54:46
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0