Lång helg framför mig :(

Fan vad segt det känns när man haft sånhär skön dag och nu ska man jobba lördag och söndag :( Kommer vara dom längsta dagarna på länge tror jag!  VILL INTE!  Ska redan hoppa i säng eftesom man ska upp kl.5 imrogon bitti.. skit lördag!
Bild från i lördags, jag och syrran cpa oss lite :P
FUCK U
Sofia var ju här förut, skorna passade tyvär inte :( Hade behövt sånna ju! men vi kollade igenom lite med hultsfred och är taggad som fan nu, skrivit upp alla vi ska se och vilken tid dom är och lite så, det som ör piss är att det nog kommr regna när vi är där :( Något jag värkligen inte vill att det ska göra.. hade ju vart perfek om det va massa massa sol  :D

Så hoppas får en roligare helg än vad jag kommer att ha :( god natt /E

Kommentarer
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

sv ja vasad gör du då ?:)

2009-07-04 @ 05:33:51
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0