Hultsfred första festdagen :P

Vi kom ju dit 1 dag innan så  såklart vi skulle passa på att festa då.. vi cpade oss hemma lite drack å fixade oss :P  Sen var det dag att bege sig ut och hitta till festivalen :P
SKÅL ;)stövla is the shit :Phämtade ut våra armband,   VATTENTOA haah :D
Sofia goes Bizarre

Emma goes ... ? haha
jag nördar mig :P
Dags att gå :P
snöggingkan jag va lite gladare? haha
Hittade några roliga påvägen vid en pump som vi hjälpt med en sak sen blev det att vi följde med dom till deras husvagn och där fasnade vi ett tag  haha :D  Så här är ännu mer mobbade bilder :P
här chillade vi fortfarande glad haha mina nerklåttrade ben :P
Folk ?! :P
jag och .. ?! hah
Jag och massa :P

Här börja de gå illa :P
haha kul hade jag iaf :P ooops :$
Blev en vild kväll haha  och jag och S tappade bort varandra sen men vi sov i alla fall i varsin husvagn haha :D Så första natten sov vi inte hemma :P  Knappt någon sömn den natten och dagen efter började med att knäcka en öl :P  Fick inte tag på sofia förrän efter flera flera timmar och då var redan jag påväg hem, hade sällskap som tur va men jag och mitt lokalsinne är sämst så vi virrade omrking säkert mer än 1 timma i hultsfred och tillslut hittade jag :P Degade ett tag sen efter någon timma hittade sofia hem också : så då sov vi kanske 15 min ahah eftesom ingen kunde somna, nej men 1 timma iaf tror jag det blev sen var det bara att börja igen, festivalens första dag då ju :D Försakvällen va grymt kul i alla fall :)  Träffade på så mycket skönt folk och så =)
/E

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken söt blogg :D Ska vi följa varandra? / m - http://mmaaalinn.blogg.se

2009-07-15 @ 21:58:56
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0