Beslutsångest?!

Lika degig dag idag som igår, var iväg och solade sen kom riktiga solen fram en stund så satt ute lite med då :D Måste passa på nu ser ju ut som ett frak fullt med finnar :( blash! Dom måste bort! Kan inte bestämma mig om jag ska åka ner till Småland och va där över helgen, egentligen så jävla värt jag har ju semester palla sitta hemma ensam!  Så ska tänka tills imorgon iaf .. inte så jävla kul att åka iväg och se ut såhär kan jag säga! 

Fick sms av Zandra idag med, inte hört av henne på evigheter, vi jobbade ju på sammajobb.. och nu har hon barn å grejjer :) Synd att det inte blir någon utgång för det hade vrt riktgit nice men är ju i Grekland då :) Får bli en annan gång, fika kanske det blir i alla fall :)  saknar henne hade så jävl kul tillsammans!
Julbordet 07, Z & Jag :)
fulla å glada :D haha
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0