Allsång på Hultsfred

Hehe kommer inte ihåg vilken av dagarna detta var men vi drog till Daniel och deras husvagn så satt dom och sjöng så vi fastnade där ett tag, Allsång på Hultsfred HELL YEAH :p Skit mysigt var det i alla fall :)  Älskar han i bakrunden vet inte vem han var haha,slutet är ju bäst :D  Sofia filmar och jag råkade komma med i videon några gånger fast jag försökte smita :P  Men kul hade vi :D
Oasis - Wonderwall är det för dom som inte hör ;) haha

Lite blandade bilder på oss =) Från olika dagar tror jag
 gängetfan vad man ser ut haha
jag.. sleeeeten
Puss på min sofia :D
s & jag på bryggan =)
/E

Kommentarer
Postat av: Laila

Motivationstips till att träna finns nu :)

2009-07-22 @ 19:57:59
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0