090718

Godmorgon, riktigt seg kväll var det igår, låg och kolla på någon dålig film som jag inte sätt från början sen CSI .. gick å la mig rätt tidigt och det går ju snabbare och somna nu även om det fortfarande tar långtid :P  Utgång idag med Zandra, är faktist nervös inte sätt lelr haft kontakt med henne på övr 1 år?! Sen vet jag inte om det ska vara mer folk med som jag inte känner, men det kommer nog bli nice :D  Synd att det är sånt jävla skit väde idag bara !!!!!!
SKÅL
Eftersom pappa var i centrum förut och jag hade precis vaknat fick han ta en sväng på systemet för mig, ska hålla mig till cider på förefesten, blir alltid bäst så :P  Hoppas på en lyckad kväll, blir Nivå eller trädgårn tro jag :)
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0