090713

Tjaaaaaaaaaaa ... Kom hem igår från Hultsfred.. helt oförglömlig vecka kan jag säga! Så orkade inte skriva något igår, deppigt å va hemma fan.  Får nog fixa en egen kategori för festivaler  för vi vill gå på massa nästa år haha :D  Nu är jag helt död, ryggen värker som fan och allt, klart det ska komma bara för man är tillbaka i GBG :P  Och Sofia är ju påväg tillbaka till Småland redan nu  haha hem och vända igen typ ..  dom ska ju till high chaparall .. hon sa att jag kunde komma ner och vara där över helgen eftersom dom har 1 plats kvar i husvagnen och jag är ju helt ensam nu, så får se vad man gör =)  Kanke kanske  Just nu är jag helt slut i alla fall heehe  Va ju tvugnen att ha återställare igår, men idag får det bli nykert, :)
Nån bild
Inte kul att vara hemma igen :(  Har massa videos och bilder från festivalen så det lär la t ett tag att få upp det, men får försöka =)  /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0