090705

1 dag kvar nu.. ber att den går snabbt för jag orkar inte! Måste handla schampoo hudkräm och grejjer efter jobbet, har inte riktigt fattat att det är på tisdag vi åker till hultsfred och det är mer grejjer än vad jag trodde jag behöver ha med mig. Tur att vi inte ska bo i tält  heeh. Trött som fan idag, fick slita mig upp ur sängen men nu har jag hunni duscha och smörja in mig, så det är klart =)
haha trött som fan igår :P

Måste skriva en liten lista på det jag ska köpa, blir dyrt med Hultsfred fan :P
/E

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Jag lyssnar inte på Ice Cube ;D yes det kanske vi gör. puss

2009-07-05 @ 14:15:09
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0