090704

Då var man uppe mitt inatten igen... inte fått många timmar sömn inatt kan jag säga. Somnade nångång vid 00-00.30 sen kom morsan in  03.45 och sa att pappa inte hade kommit hem och undrade något med tågen å skit för han va ute i stan med jobbet, och som alltid när hon är orolig snor hon cigg av mig.. sen kom hon in kl 4 och sa något liknande: Fan idioten har somnat på tåget så jag får åka och hämta han i Allingsås... haha fyfan inget jag hade orkat, så då hade jag 1 timma kvar att sova sen gick jag upp vid 5. Så jävla trött nu och ingen lust alls att jobba!!! Vill till havet igen :(
ser ut som en sur mupp :P

Dags att börja fixa sig :( oooooooooooooooooooork!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0