tjoho

Dagen gick hyfsat snabbt idag på jobbet =) härligt, inte lika kul att man ska ha utvecklingssamtal på jobbet den 21 :/ aja det går la säkert bra får man hoppas :/ hehe
 NU är man ledig imon också,  får la komma på nått att göra :P 

Jag idag 
Va så kallt ute så jag tog på mig mina varma stövlar, hur sköna som helst :D och jeansen va dom jag beställde från Nelly , kan bo i dom, riktigt bra köp :)  
Nu ska jag sätta på mig myskläder, tvättabort sminket fixa te och sen bänka mig framför tv:n och se de halvt dolda =)
/E

Kommentarer
Postat av: Joanna

Snygg du är emma!!! om en vecka är det vi som gör sthlm osäkert :D fan va skoj!!!



btw, riktigt snygga stövlar ;) har likadana i svart..

2009-01-15 @ 23:31:50
URL: http://jolllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0