Söndag

Söndag, å man är ledig, kollar ut och det ligger faktist lite snö på marken, när det bara är så här lite är det okej =)  Igår när klockan var runt 3 tiden så var jag precis påväg att somna, men då börjar min mobil ringa, massa gånger :S men jag är för lat för att äns kolla vem det var som ringde, så ser jag nu på morgonen att den personen ringt 5 gånger, så nu blev jag nyfiken på vad fan det va han ville haha .. inte precis en person jag brukar snacka med!  yeye så kan det gå ..

Nu är man iaf vaken, tänkte lata mig ännnu mer och glo på film nu :p The eye hade jag tänkt se, hoppas den inte är för äcklig :P  gillar inte att kolla på sånthär själv hehe


Lite roligt när jag kollade min statestik här på bloggen så hade den fått ett skutt igår =) haha

Har aldrig många besökare men 38 är fan många för mig =)  wiie =)  Hoppas ni hittar tillbaka hit :)
Nu blir det film :P ciao /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0