Nyår 2008-2009

Yes nyår 2008/2009, kom hem efter jobbet fixade mig och så så kom sofia, drack lite gott å fixade oss =) sen vanliga paniken när jag och hon ska iväg haha alltid sista sekund typ :P så morsan körde oss till tåget.. träffade några man kände igen sen drog vi til Trädgårn, tog rätt långtid att komma in även om kön inte va så lång .. så vi gick på toa sen till baren, där va dom jävligt sega så vi stod vi baren på 12 slaget, missade det iår igen haha ..  nästa år kanske man få lyckat 12-slag :P

gott gott

SofiaN'Me
Hennes snygga skor :P

Jag fick ju för mig att locka håret så jag såg ut som guldlock, va tvungen att sätta upp håret haha ..

Va med en från lerum på trädgårn ett tag, å då ger han bort min drink till nån kille för han ville att vi skulle köpa nytt :S haah å den drack upp den den jäveln haha jag sa att jag villha den ju =(  Så det blev en flaska skumpa (dyr dyr dyr) sen hade han betalat extra för att jag & han skulle få gå upp på baren utan att jag viste de, så då kände jag mig tvungen att hoppa upp där haha kaaaos .. stod inte där länge iaf :P Kände mig typ nykter hela kvällen igår även om man drack :S knas 

Träffade jollis och lite annat folk där med :D Kul å se dom .. jollis snart åker vi :D haha  
Tog sista tåget hem, och hade sån jävla tur .. vi ville ha "fyllekäk" och skulle inte hinna till donken, å det va skit lång kö vid den korvsaken vid tåget men så köpte en tjej somstod längstfram till mig & sofia :D underbart haha :D pommes mm :D

Synd att det inte va vi 4 denna nyår, hade nog haft roligare då, sofia rosie cilla & jag :)

Har inga mer bilder därirån nu, men hoppas på att det blir ett bra år nu =)
/E

Kommentarer
Postat av: VÄLDIGT ANONYM!!

shit, har du varit på hans konsert också? :O åh, nu blir jag avis!!

2009-01-01 @ 21:19:58
URL: http://beezzii89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0