Jobbat över

Morgonen började la inte så bra, fick  halvspringa till tåget klockan 6 på morgonen, inte precis vad man orkar :P sen va det rätt lugnt första 2 timmarna men sen har det vart mycket på jobbet hela dagen, gamlingarna får ju deras bidrag idag, och imon är det nog barnbidrag så kommer ine va bättre imån! Jag fick jobba över 1 timma idag med, rätt lugnt förutom att jag käkade innan 6 imorse och sen har jag inte ätit nått förräns nu kl.5.. inte vart så hungrig men så jävla seg i huvudet ba ..
Jag imorse

Haha roligt å lägga in bilder på sig själv från typ varje dag, eller aa roligt och roligt kommer va roligt att kolla tillbaka på sen =)

Hade sällskap med Stina från jobbet hem, trevligt med sällskap =)

Läste på aftonbladet igår om att massa hade sätt hur hela himlen hade lyst upp, mest i södra sverige men jag lovar  jag trodde jag va galen när jag satt i källartrappan och rökte för jag såg också hur hela himlen lös upp i ljust å grönt, bara några sekunder, men jag såg det med :P haha. snackade med Sofia idag och hon hade också sätt det så jag är inte galen :D 

Nu ska jag dega  / E

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hihi sån kamera har jag med =)

2009-01-19 @ 19:18:11
URL: http://nexxa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja! Dessutom stänger den av sig och klarar inte ta många bilder/gång heller. Kanske man skulle ringa och klaga? Kanske är något fel på produkten?

2009-01-19 @ 22:02:55
URL: http://nexxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0